Pracownicy delegowani – co należy wiedzieć

Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeśli delegacja dotyczy tylko kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu czy spotkaniu z przypuszczalnym klientem pracodawca musi jedynie być świadomy przepisów jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy najczęściej zaczynają się nimi interesować w chwili chęci wysłania pracownika na dłuższy okres czasu. By zrozumieć wszystkie ważne oraz przydatne przepisy czy informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie delegowanie pracowników dyrektywa. Jeśli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.